Tag Resultaten
This Agency biedt complete campagne aan via Marktplaats
Creative agency This Agency verkoopt een volledige reclamecampagne via Marktplaats. De campagne is ontwikkeld voor merken die zich op vaders richten.
This Agency lanceert Serious about Food-campagne voor No Fairytales
Met de Wrapslááááp! wil de campagne laten zien dat gezonde voeding net zo eenvoudig en lekker kan zijn als minder gezonde alternatieven.
This Agency lanceert merkfilm De makers van morgen voor Reeshof College
De film, getiteld De makers van morgen, benadrukt de waarde van het VMBO en laat zien wat de school te bieden heeft.
Pieter Jan Glerum Business Director This Agency
Het Amsterdamse This Agency heeft een Business Director aangenomen. Pieter Jan Glerum komt het bureau versterken.
[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) roept op tot de campagne tegen roekeloos fatbikergedrag
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie
This Agency, Robot Kittens en The Good Roll lanceren The Shitlist
Een ludieke actie waarmee het milieuvriendelijke toiletpapiermerk een statement maken voor onze planeet
This Agency organiseert AI-event Le Dîner AI
Scherp je zintuigen voor Le Dîner AI, een culinair evenement voor managers, marketeers en leiders om je organisatie effectief te versnellen met AI
Áron Borbély motion- en graphic designer This Agency
Het Amsterdamse This Agency groeit lekker door en heeft Áron Borbély aangenomen als de nieuwe motion- en graphic designer
Abovo Maxlead genomineerd voor SAN met: Proud to be boring
In samenwerking met This Agency AMS zijn ze genomineerd voor de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland Awards.
This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity
De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.
NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis